ویزای مولتی کانادا

معرفی کشور کانادا

کانادا دومین کشور بزرگ جهان از نظر وسعت جغرافیایی است. کانادا کشوری سردسیر است و همین موضوع باعث می شود تا خیلی از افراد سفر به این کشور را در برنامه خود قرار ندهند. بخش زیادی از خاک کانادا به دلیل سرمای هوا و نزدیکی به قطب شمال، خالی از سکنه است. بزرگترین مرز جهان در کانادا قرار دارد، این مرز کانادا را از ایالات متحده آمریکا جدا کرده است. امروزه مهاجران بسیاری به کانادا سفر می کنند، به غیر از مهاجران توریست های بسیاری به این کشور سفر می کنند و از مناظر و طبیعت آن لذت می برند. کانادا کشوری مهاجر پذیر است و شاید بسیاری از افراد در فکر سفر به این کشور پهناور باشند.

چنانچه مایل به دریافت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای مولتی کانادا هستید، با کارشناسان ما در “آریا سفر” در تماس باشید:

تلفن های تماس: 66551761 – 66533254 – 66533072 – 66531091 (021)

کانادا یکی از بهترین مقاصد برای هر چیزی است، با اینکه این کشور پهناور است اما جمعیت کمی دارد. از محبوبترین ویزاهایی که توسط افراد مختلف اخذ می شود ویزای توریستی کانادا است. از تحصیل و شغل گرفته تا یک سفر رویایی کانادا یکی از بهترین مقاصد برای اقامت دایم یا موقت است.

کانادا 33 میلیون نفر جمعیت دارد، سرمایه گذاران و کارجویان خبره زیادی را از سراسر دنیا می پذیرد، کانادا در شمال کشور آمریکای شمالی قرار گرفته است که تحت سلطنت مشروطه ملکه انگلستان است ولی ملکه انگلستان عملا توان اجرایی و استراتژی ندارد.
حکومت این کشور از نوع دموکراتیک پارلمانی است، زبان این کشور انگلیسی است که در برخی استانهای آن زبان فرانسه هم رواج دارد. شهرهای اصلی کانادا عبارتند از اوتاوا(پایتخت کانادا) ، مونترال ، ونکوور ، تورنتو ، مونترال و…

کانادا  از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده‌است تقاضا برای سفر به این کشور و درخواست ویزای کانادا بالا بوده است  مساحت کلی کشور کانادا ۹٫۹۸۴٫۶۴۰ کیلو متر مربع می باشد. از نگاهی دیگر کشور کانادا ۶ برابر ایران و ۴۰ برابر کشور انگلیس است.

کانادا سالانه با بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ مهاجر جدید یکی از مهاجر پذیر ترین کشورهای دنیا می باشد. روش های بسیاری برای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای کانادا و اقامت دائم این کشور وجود دارد.
اگر شما نیز در زمره ی این افراد می باشید در وهله ی اول ملزوم به مشخص کردن موضع خود برای اخذ ویزای کانادا میباشید.

از انواع ویزاهایی (ویزای کانادا) که برای مهاجران صادر میشوند:

  • ویزای توریستی
  • ویزای شغلی
  • ویزای سرمایه گذاری
  • ویزای تحصیلی

انواع ویزای کانادا

1  ویزای simple entry کانادا: همان طور که از نام این ویزا مشخص است این ویزا به منظور یک‌بار ورود و خروج به این کشور صادر میگردد. این ویزا مخصوص گردشگران و دانشجویان میباشد که قصد سفر تفریحی به این کشور را دارند و یا به منظور دیدار از خویشاوندان و آشنایان، و یا شرکت در همایش‌ها و دوره‌های علمی و آموزشی متقاضی دریافت این نوع ویزا میباشند. اعتبار این نوع ویزا کمتر از ۶۶ ماه است و مدت اعتبار آن توسط دولت کانادا تشخیص داده خواهد شد.
ویزای multiple entry کانادا: این ویزا به منظور چند بار ورود و خروج به کشور کانادا صادر میگردد. این نوع ویزا مجوز حضور در خاک کانادا را برای مدت زمان کمتر از ۶ ماه صادر می‌کند. در صورت دریافت ویزای multiple entry کانادا، گردشگران می‌توانند چندین بار از کانادا خارج شده و دوباره به این کشور بازگردند.
Super visa: این نوع ویزا دارای 5 سال اعتبار میباشد و در واقع یکی از بهترین ویزاهای کانادا است. نکته جالب‌ در مورد super visa این است که با اینکه این ویزا 5 سال اعتبار دارد، اما گردشگران حق حضور بیش از 2 سال در کانادا را ندارند و باید هر 2 سال یک‌بار برای مدت زمان کوتاهی کشور کانادا را ترک کنند. لازم به ذکر است این ویزا معمولاً برای والدین کسانی که در کانادا اقامت دائم دارند ( و نیز پدربزرگ و مادربزرگ) صادر می‌شود و بهتر است که گردشگران و متقاضیان ویزای توریستی کانادا برای دریافت آن اقدام نکنند.

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کانادا

  1. کپی از تمام گذرنامه های جدید و قدیم (صفحه ی اول + صفحات مهر و ویزا خورده)
  2. ترجمه رسمی شناسنامه (مهر دادگستری و مهر امورخارجه)
  3. ترجمه رسمی مدارک شغلی ( نامه اشتغال به کار، بیمه ، مالیات، آخرین فیش حقوقی، روزنامه رسمی، جواز کار و مدارک مربوط به نوع کار متقاضی)
  4. مدارک بانکی و مالی بصورت لاتین(تمکن مالی ، گردش سه ماه یا شش ماه)
  5. ترجمه اسناد ملکی
  6. عکس پرسنلی ( پشت زمینه سفید، بدون روتوش، 3.5*4.5)
  7. در صورت تاهل ترجمه سند ازدواج
  8. سفرهای خارجی و داشتن ویزای شینگن در سه سال اخیر

چنانچه مایل به دریافت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت ویزای مولتی کانادا هستید، با کارشناسان ما در “آریا سفر” در تماس باشید:

تلفن های تماس: 66551761 – 66533254 – 66533072 – 66531091 (021)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید.
error: Content is protected !!